Maak een nieuw account aan door rechtsboven in het scherm op het user icoontje te klikken. Onder het kopje "Nieuwe klanten" klik je op de knop "Account aanmaken". Vul je gegevens in de velden. Het e-mailadres dat je hier invult, wordt ook je gebruikersnaam...
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:
iDeal, Bancontact/ Mistercash, KBC, PayPal (+€0,99), Riverty AfterPay (+€0,99), Mastercard, VISA, Maestro, Protiplan-tegoed.
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Als je een kortingscode hebt dan kun je deze toepassen in je winkelwagen. Klik op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm en klik op "Bekijk winkelwagen". Onder het besteloverzicht zie je een veldje om je kortingscode in te voeren. Nadat je de kortingscode...
Wat je kunt doen als je geen bevestiging hebt ontvangen:
◦ Controleer of je e-mailadres correct is.
◦ Kijk in je account of de nieuwe bestelling in je bestelgeschiedenis staat.
◦ Kijk in je mailbox bij de spam/ongewenste mails.
Is het de eerste ...
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...
Maak een nieuw account aan door rechtsboven in het scherm op het user icoontje te klikken. Onder het kopje "Nieuwe klanten" klik je op de knop "Account aanmaken". Vul je gegevens in de velden. Het e-mailadres dat je hier invult, wordt ook je gebruikersnaam...
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:
iDeal, Bancontact/ Mistercash, KBC, PayPal (+€0,99), Riverty AfterPay (+€0,99), Mastercard, VISA, Maestro, Protiplan-tegoed.
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Als je een kortingscode hebt dan kun je deze toepassen in je winkelwagen. Klik op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm en klik op "Bekijk winkelwagen". Onder het besteloverzicht zie je een veldje om je kortingscode in te voeren. Nadat je de kortingscode...
Wat je kunt doen als je geen bevestiging hebt ontvangen:
◦ Controleer of je e-mailadres correct is.
◦ Kijk in je account of de nieuwe bestelling in je bestelgeschiedenis staat.
◦ Kijk in je mailbox bij de spam/ongewenste mails.
Is het de eerste ...
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...