Call +001 555 801

Voor 22u besteld, morgen in huis*

Ook op zaterdag geleverd

> €50 gratis verzending

In heel de BeNeLux

Veilig bestellen en betalen

Gratis retourneren & Achteraf betalen

Afvallen met Protiplan!

 

Wat is Protiplan?

Protiplan is een eiwitrijk dieet dat gebaseerd is op een koolhydraatarme levensstijl. Met het protiplan kan je effectief afvallen door de vermindering van koolhydraten in je eetpatroon [1]. Normaal gesproken haalt je lichaam energie uit koolhydraten om je dagelijkse taken te doen. Wanneer je lichaam niet voldoende koolhydraten heeft, gaat je lichaam energie halen uit vet. Hierdoor schakelt je lichaam over op vetverbranding.


Waar ondersteunt Protiplan je bij?

Naast het beperken van koolhydraten, is het belangrijk dat je lichaam belangrijke bouwstoffen als eiwitten binnenkrijgt. Onderzoek geeft aan dat een verhoging van eiwitten en een verlaging van de koolhydraten het meest effectief is als het gaat om verlies van lichaamsvet waarbij je spiermassa behoud [1]. Hierbij gaat Protiplan je ondersteunen. Wij willen er namelijk voor zorgen dat jij al je benodigde bouwstoffen binnenkrijgt wanneer je het protiplandieet volgt.


Deze methode zorgt er niet alleen voor dat je meer vet verliest, het is ook goed vol te houden. Doordat je stap voor stap overgaat op een gezonde voedingspatroon, kan je jouw bereikte streefdoel ook gemakkelijker behouden [2,3].


Hoe werkt Protiplan?

Protiplan bestaat uit 3 fases die je doorloopt om jouw streefdoel te bereiken. Iedere fase bestaat uit 6 heerlijke eetmomenten per dag. De totale hoeveelheid aan dagelijkse koolhydraten verschillen per fase. In het begin fase wordt jouw koolhydraatinname sterk beperkt waarna je geleidelijk meer koolhydraten toevoegt aan je eetpatroon. Jouw persoonlijk doel bepaalt of je start in fase 1 of fase 2.

 

 

Waarom Protiplan?

  • Gemakkelijk, smaakvol, doeltreffend
  • Meer dan 200 producten
  • Snel hulp via onze chat
  • Gratis verzending vanaf €50
  • Werkdagen voor 22:00u besteld, morgen in huis!

 

 

Wat is jouw streefdoel?

 

Mooi Resultaat

  • Groot streefdoel
  • Resultaatgericht
  • Start in fase 1
  • Weekmenu
  • Startersbox met 42 eetmomenten

Even Opletten

  • Klein streefdoel
  • Minder strikt schema
  • Start in fase 2
  • Weekmenu
  • Startersbox met 26 eetmomenten

 

 

1) T.D. Noakes, J. Windt (2016) ‘Evidence that supports the prescription of low-carbohydrate high-fat diets: a narrative review’. Curr.Opin.Clin.Nutr.Metab.Care 13,403-407.

2) P.M. Clifton, D. Condo, J.B. Keogh (2014) ‘Long term weight maintenance after advice to consume low carbohydrate, higher protein diets’.

3) N.B. Bueno, I.S. De Melo, S.L. De Oliveira, et al (2013) ‘Very-low-carbohydrate ketogenic diet v. Low-fat diet for long-term weight loss: a meta-analysis of randomised controlled trials’. Br.J.Nutr. 110:1178-87.

 



Kunnen wij je helpen?

Neem contact met ons op.

 

Stuur een e-mail!
info@protiplan.nl

 

Bel ons!
+31(0)403040094

Nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte zijn?