• Voor 22:00 besteld, zelfde dag verzonden*

  • Gratis verzending vanaf 50,-

  • Spaar shoptegoed bij je bestelling

  • Klanten geven ons een 9

Wat gebeurt er als mijn pakket retour is gestuurd?

Een pakket wordt door verschillende redenen automatisch retour gestuurd door PostNL of het afhaalpunt. Dit kan bijvoorbeeld komen door:

- Foutief adres

- Beschadiging

- Geweigerd aan de deur of bij het afhaalpunt

- Pakket niet op tijd afgehaald bij het afhaalpunt

Je kunt bij je Track & Trace de status zien van de bezorging. Hier wordt aangegeven of een pakket retour is gegaan. Wij ontvangen geen bericht van PostNL wanneer je pakket retour gaat, dus houdt je Track & Trace goed in de gaten. Als je vragen hebt over de retourzending, kun je contact met ons opnemen.

Let op: er worden €6,95 administratiekosten in rekening gebracht wanneer wij het pakket opnieuw moeten versturen of de bestelling moeten crediteren door een foutief adres, bij weigering of wanneer het pakket niet op tijd is afgehaald.

Heb je een vraag over dit product? Verstuur dan je vraag via onderstaande knop.