Voor 22:00 besteld, zelfde dag verzonden*
Gratis verzending vanaf 50,-
Veilig bestellen en achteraf betalen
Klanten geven ons een 8.8

Bestellen en verzenden

Kan ik na het bestellen en betalen nog iets wijzigen in mijn order?

Voer zorgvuldig uw gegevens en uw bestelling in. Uw order kan na het plaatsen niet gewijzigd worden. Na het plaatsen van een order wordt deze direct doorgestuurd naar een logistiek partner. Hier komen de orders in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in uw order of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of uw adres gegevens correct zijn en of u niks vergeten bent.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden in heel BeNeLux. Bij bestellingen van €30 tot €50 betaal je slechts €4,75 verzendkosten. En bij bestellingen tot €30 betaal je €5,95 verzendkosten.

Wat zijn de verzend- / bezorgmethoden?

Alle pakketten worden bezorgd door onze vervoerder PostNL. Je kunt zelf kiezen of je jouw bestelling thuis laat bezorgen of dat je het wilt ophalen bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, kan je jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Bestel je op vrijdag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling ook op zaterdag geleverd. Wanneer je op vrijdag na 22:00 uur bestelt, wordt de...

Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

Gebruik de Track & Trace link die je hebt ontvangen om de exacte levertijd te checken. Je kan ook jouw persoonlijke barcode op de website van PostNL invoeren.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra we jouw bestelling hebben aangeboden bij onze vervoerder PostNL, ontvang je per e-mail de Track&Trace-link zodat je jouw bestelling kan volgen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Betalen kan bij ons op de volgende manieren:  iDeal, Paypal, Bancontact/ Mistercash, AfterPay (+€0,95), KBC, Mastercard, Creditcard (+€1,00), VISA, Maestro, Protiplan-tegoed

Hoe gebruik ik mijn opgespaard shoptegoed?

Met de Protiplan Bonuskaart, spaar je automatisch shoptegoed op bij iedere bestelling. Het tegoed kun je direct in onze webshop besteden.   Hoe gebruik je het Protiplan tegoed? 1. Log in op je Protiplan account 2. Leg producten in je winkelwagen...

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Wij gaan je direct helpen! Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of chat en we gaan er voor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is.

Kan ik mijn producten retourneren?

Heb je onze producten besteld en ontvangen, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Daarom mag je de onbeschadigde en ongeopende producten naar ons terugsturen. We accepteren alleen producten die niet beschadigd, ...

Wat moet ik doen als mijn producten zijn beschadigd tijdens de verzending?

Tijdens de verzending kan het zijn dat sommige producten beschadigd raken. Je kunt direct contact met ons opnemen zodat we een klacht voor je kunnen indienen bij de bezorgdienst. PostNL neemt alleen klachten met voldoende bewijsstukken in behandeling...

Heb je het antwoord niet gevonden?